Instalare comutator frana - Golf IV & Jetta IV

Tutoriale si ghiduri VW
Avatar utilizator
tataieee
Administrator
Mesaje: 285
Membru din: 22 Apr 2016, 23:00
Localitate: Giurgiu - Mihailesti
Masina: Audi A3 2.0 TDI 2006 8P BMM - 175cp
Contact:

Instalare comutator frana - Golf IV & Jetta IV

Mesajde tataieee » 04 Mai 2016, 21:01

MONTAREA O NOUĂ COMUTATOR DE FRÂNĂ DE LUMINĂ (fără a se rupe IT!)
Următoarele se descrie procedura pentru instalarea unui nou comutator de lumină de frână pe o mașină MKIV. Este comun pentru trecerea la eșueze, având ca rezultat fie (1), nici lumini de frână când pedala de frână este apăsată sau (2), luminile frâne stau pe constant, indiferent de poziția pedalei de frână și (3), controlul vitezei de croazieră nu funcționează. La autovehiculele cu transmisie automată, un comutator de lumină de frână nu și va împiedica, de asemenea, masina de a fi mutat din parc, deoarece pedala de frână trebuie să fie deprimat pentru ca aceasta sa apara, iar masina / Tâsnitura nu știe pedala de frână este apăsată în curs.
Procedura de mai jos se aplică celor mai recente comutatoare cu 4 pini lumina de frână cu următoarele părți # s - 1J0 945 511 B, 1J0 945 511 C și 1J0 945 511 D (versiunea cea mai recentă - în cazul în care cumperi un nou comutator ea va fi aproape fi cu siguranță versiunea "D", deoarece supercedes toate versiunile anterioare). Dacă aveți un stil mai vechi de comutator de lumină de frână cu o parte # 945 511 1J0 A, atunci nu se aplică procedura specială de instalare prezentată mai jos. A se vedea procedura dată la sfârșitul acestei DIY pentru a instala acest comutator.
Un comutator nou lumină de frână (1J0 945 511 D), ar trebui să coste în jurul valorii de 10-15 $ la dealerul local sau ușor mai puțin pe Internet (Înregistrare / Logare, Înregistrare / Logare).
Nu necesita instrumente speciale sunt necesare pentru a efectua procedura de mai jos (presupunând că ați accesat deja comutatorul prin îndepărtarea pieselor de echipare necesare așa cum s-a descris în această DIY - Scoaterea componente de interior II).

__________________________________________________ __________________
INTRODUCERE
Imaginea de mai jos prezintă un exemplu al celui mai recent comutatorul de lumini de frână stil (fie un "B", "C" sau comutator "D"). În cazul în care comutatorul de lumini de frână pe care doriți să îl instalați nu arata ca acest lucru (de exemplu, este un "A" comutator), al trece direct la secțiunea de la sfârșitul acestei DIY intitulat "Instalarea Switch (" A "versiune) ". În cazul în care achiziționați un comutator nou, atunci acesta va fi cel mai probabil, cea mai recentă versiune, comutatorul "D", iar următoarea procedură de instalare se va aplica.

Imagine

Au existat numeroase posturi de pe vortexului despre întrerupătoarele de frână eșuate și o serie de proceduri de instalare diferite au fost propuse. Din nefericire, toate acestea sunt fie incomplete sau pur și simplu greșit, și va duce la ruperea comutatorului atunci când este instalat. Acesta este probabil motivul pentru care mulți oameni au postat pe care a luat 3-4 încercări (și un comutator nou cu fiecare) pentru a obține comutatorul instalat corect. Contrar a ceea ce unii Vortexers au postat, puteți muta pistonul și în afară, înainte de comutatorul este instalat fără ruperea comutatorului. Este de fapt, trebuie să fie capabil să se miște atunci când îl instalați - pistonul de pe comutatorul este auto-reglare și va comprima un pic bun atunci când este instalat. De asemenea, comutatorul nu are nevoie să fie instalat cu contactul cuplat și nu trebuie să fie rotit în poziția de blocare cu pedala de frână apăsată (acest lucru este defect critic în procedurile publicate anterior).
După ruperea unui comutator nou mine în timp ce încerca să-l instalați, am decis să demontați comutatorul pentru a descoperi exact cum functioneaza mecanismul intern și de ce eșuează în cazul în care comutatorul este instalat incorect. Ceea ce am descoperit este că rotirii comutatorul în locul pe care îl asigură nu numai colțar, se rotește de asemenea, mecanismul intern în poziție și blochează lungimea piston. Acest lucru este prezentat în imaginile de mai jos. Imaginea din stânga arată comutatorul în deblocat său de stat (unrotated). Cele două lamele care fixează comutatorul în suportul său sunt indicate prin săgeți albastre. Rețineți că există oa treia filă (săgeata roșie) sub una dintre file. Când comutatorul este introdus în gaura din suportul său și rotit în poziția a treia filă este fixată pe partea laterală a găurii suportului, provocând elementelor din interiorul comutatorului să se rotească în interiorul carcasei sale (elementelor din interiorul de fapt, stai aici, este carcasa exterioară care se roteste). Imaginea din dreapta arată comutatorul în starea blocat (rotit). Rețineți că al treilea tab nu este sub una dintre celelalte două file mai și este acum vizibil.

Imagine
Imagine

Din cauza modului în care VW a proiectat comutatorul, o parte din mecanismul intern se va rupe în cazul în care comutatorul este rotit în poziție fără pistonul complet comprimat împotriva tensiunii sale de primăvară. Acesta este motivul pentru care mulți oameni, inclusiv dealeri, distruge switch-uri la instalarea lor - switch-uri nu vin cu instrucțiuni de instalare și oamenii nu înțeleg cum funcționează mecanismul intern. Prin urmare, atunci când instalați un comutator nou, este esențial ca pistonul să fie comprimat împotriva tensiunii sale de primăvară sau comutator se va rupe și va trebui să cumpere unul nou. De asemenea, este necesar să se stabilească lungimea corectă de piston, astfel încât luminile de frână se va aprinde cu mișcare minimă a pedalei de frână. Din fericire, pistonul este auto-reglare. Pistonul este nervurată pe partea interioară a comutatorului și va "clichet" până la lungimea corectă în timpul instalării. Rotirea comutatorului în timpul instalării va bloca apoi această lungime.
Acum că m-am confundat, probabil pentru toată lumea, e timpul pentru procedura de instalare. Aceasta procedura este de fapt foarte simplu, dar trebuie să fie urmat exact sau comutatorul se va rupe.

INSTALAREA INTRERUPATORUL ( "B", "C" sau versiunile "D")
1. Înainte de a încerca să instaleze un nou comutator de lumină de frână, asigurați-vă că întrerupătorul se află în starea sa deblocat (așa cum s-a descris mai sus) și pistonul este complet extinsă (aprox. 1 "). Un comutator nou achiziționat ar trebui să fie în această stare și nimic în plus ar trebui să fie făcut pentru a se pregăti pentru instalare - du-te direct la pasul 2. în cazul în care comutatorul pare să fie în starea sa blocat sau pistonul pare să fie comprimată, atunci acestea trebuie corectate înainte de a instala comutarea. debloca comutatorul, apăsați pistonul în mod complet și apoi rotiți carcasa comutatorului în timp ce țineți pistonul. (similar cu timpul instalării comutatorului, în cazul în care pistonul nu mai este ținută în împotriva tensiunii sale de primăvară în timp ce faci acest lucru mecanismul intern va fi rupt). dacă pistonul nu este complet extinsă, asigurați-vă că întrerupătorul se află în starea sa deblocat și apoi trageți pistonul afară tot drumul, așa cum se arată mai jos. ar trebui să auziți un zgomot de clic de mecanismul cu clichet în interiorul cât este extins.

Imagine

2. Suportul care deține comutatorul de lumini de frână este indicată de săgeata galbenă în imaginea de mai jos. Rețineți că gaura din suportul nu este simetrică și, ca rezultat, switch-ul poate fi introdus doar un singur sens. Gaura este pe partea de sus (săgeata roșie) în formă de diamant și pătrat de pe partea de jos (săgeata albastră).

Imagine

3. Împingeți în jos pedala de frână până la capăt. În cazul în care nu merge în jos suficient, porniți autovehiculul temporar pentru a slăbi pedala de frână și apoi porniți autovehiculul oprit.
4. Se introduce noul comutator în consola. Pentru filele pentru linia de sus, pătrat porțiunea de cablaj a comutatorului trebuie să fie pe partea de sus și de aproximativ 35-45 ° în sens antiorar de la orizontală, așa cum este indicat de săgeata galbenă în imaginea de mai jos. (Notă: Imaginea arată pedala de frână apăsată NU, deoarece am nevoie de ambele mâini pentru a face fotografia Acesta ar trebui să fie pe deplin deprimat la acest punct.).

Imagine

5. În timp ce țineți comutatorul în poziție (NU LET IT PUSH ÎNAPOI - ESTE CRITIC), eliberați pedala de frână și trageți-l încet înapoi, în măsura în care va merge (până când se lovește opritorul), așa cum este indicat de săgeata roșie în imaginea de mai sus. Ar trebui să auziți un clic plunjerului este comprimat. Această procedură se setează lungimea corectă pentru comutatorul pistonului.
6. În timp ce deține încă pe deplin noul comutator împotriva colțar, rotiți porțiunea de cablaj a comutatorului 35-45 ° în sens orar până când se fixează în poziție, așa cum se arată în imaginea de mai jos.

Imagine

7. Conectați cablajul la comutatorul, așa cum se arată în imaginea de mai jos. Comutatorul de-a fost instalat corect și acum ar trebui să funcționeze bine.

Imagine

ATENȚIE: În cazul în care, în orice moment în timpul etapelor 5 și 6 comutatorul se depărtează de suport (chiar și un pic), NU INCERCATI sa se roteasca comutatorul în poziția !!! Se va rupe. Nu împingeți doar comutatorul din spate pe suport și apoi rotiți-l. TREBUIE ELIMINAȚI INTRERUPATORUL, Pull PISTONUL OUT tot drumul și începe de la început! Acest lucru se datorează faptului că pistonul comprimă împotriva tensiunea arcului și apoi scurtează în lungime de mecanismul cu clichet. Nu face procesul într-o singură etapă poate determina pistonul să nu fie complet comprimat împotriva tensiunii sale de primăvară (adică, pistonul se va deplasa spre interior prin scurtarea permanentă în loc), care ar putea duce la mecanismul intern fiind rupt atunci când comutatorul este rotit în poziția.

Notă: Din cauza săraci (OMI și inutile) proiectarea mecanismului intern al comutatorului, acesta poate fi încă posibil să se rupă mecanismul intern al comutatorului, chiar dacă-l instalați corect. Acest lucru se poate întâmpla în cazul în care comutatorul nu comprima împotriva tensiunii arcului mai întâi și în schimb scurtează lungimea de piston mai întâi. În cazul în care se întâmplă acest lucru, mecanismul intern se poate rupe atunci când comutatorul este rotit. În cazul în care se întâmplă acest lucru, atunci ai un comutator de lamaie. Din păcate, nu este, probabil, mult ce se poate face decât pentru a cumpăra un alt comutator nou de la dealer-ul cel mai probabil va presupune că ați instalat incorect.

INSTALAREA INTRERUPATORUL ( "A" versiune)
Instalarea versiunii inițiale "A" a comutatorului luminii de frână (prezentat în imaginea de mai jos - rețineți că corpul (săgeata roșie) și pistonul (săgeata galbenă) sunt diferite) este mult mai simplă decât instalarea ulterioară "B", "C" sau comutatoare "D" de la comutatorul "A" nu are nebun de auto-reglare / blocare mecanism intern care "B", "C" și switch "D" au. Pentru a instala un comutator "A", trageți pistonul complet, apăsați pedala de frână complet, introduceți comutatorul în orificiul din consola, rotiți-l la 90 ° în sens orar pentru ao fixa și apoi trageți pedala de frână din spate complet (încet) pentru a seta lungimea corectă piston. Asta e.

Imagine

Mă întreb de ce VW a trecut la un design mai complicat. Tot ce a făcut este să ne determine proprietarii (și distribuitorii) o mulțime de dureri de cap!
IT - http://clubtech.ro
*Email: w.tataieee@gmail.com
*PayPal: w.tataieee@yahoo.com

Înapoi la “Tutoriale”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori