Fixarea unei MKIV - scurgeri de lichid pompa spalator parbriz - tutorial

Tutoriale si ghiduri VW
Avatar utilizator
tataieee
Administrator
Mesaje: 285
Membru din: 22 Apr 2016, 23:00
Localitate: Giurgiu - Mihailesti
Masina: Audi A3 2.0 TDI 2006 8P BMM - 175cp
Contact:

Fixarea unei MKIV - scurgeri de lichid pompa spalator parbriz - tutorial

Mesajde tataieee » 02 Mai 2016, 22:17

Daca esti unul dintre cei mulți proprietari MKIV care au o scurgere de lichid de spălare, atunci ar trebui să verificați următoarele ca potențială cauză și repara. Acesta scurgere pare să fie destul de frecvente, mai ales pe MKIV-urile mai în vârstă, care au pompa de fluid stil mai vechi. Există cel puțin o nouă versiune a pompei decât cel care a venit cu ani '99, și sperăm că scurgerea nu este o problemă cu privire la aceste versiuni mai noi. Pozele de mai jos sunt de pompa stil mai vechi.
Dacă nu știți în cazul în care rezervorul de lichid de spălare este ca al tau, căutați săgeata roșie în imaginea de mai jos. Este rezervorul alb cu capacul flip-albastru pe partea de sus a acesteia. În cazul în care aveți nevoie de fapt de imagine pentru a găsi rezervorul. FYI, pic mai jos este pentru un MKIV 12v VR6, și, deși compartimentul motorului va arata diferit pentru alte motoare, rezervorul de lichid de spălare este în același loc pe toate MKIVs.

Imagine

Dacă te uiți pe partea șoferului a rezervorului, puteți vedea pompa de fluid (săgeata roșie). Se are un fascicul de cabluri pe partea de sus, o ieșire pe partea spre partea inferioară și are un tub de alimentare pe partea de jos, care este presată într-o garnitură de cauciuc într-o gaură în rezervor.

Imagine

Imaginea de mai jos arată tubul de ieșire pentru pompa de fluid. Această pompă de stil mai vechi are doar o singură ieșire, în timp ce pompele stil mai noi au o ieșire dublă. Nu sunt sigur cât de mult diferit ieșirile sunt și dacă discuția de mai jos, de asemenea, se referă la pompe mai noi, de asemenea. Ieșirea de pe pompa de tip mai vechi se conectează la un furtun printr-un unghi de montare rigt. Acest furtun este ceea ce transportă lichidul de spălare până la jeturi de pulverizare lângă parbriz. Problema care duce la scurgerea de fluid este legătura dintre furtun și unghiul drept de montare. Capătul furtunului este pur și simplu contracție înfășurat pe montarea fără cleme și în timp, devine liber și scurgeri la interfața dintre furtun și montarea (săgeata roșie). A mea a fost atât de liber încât ai putea să se rotească cu ușurință montarea în jurul 360 ° în interiorul sapa fără prea mult efort, la toate. Nu e de mirare de ce scurgeri.

Imagine

Fix este de fapt foarte simplu și, din fericire, nu are nevoie de nimic pentru a fi înlocuit. Din moment ce nu am putut găsi nici un furtun de cleme suficient de mici pentru a lucra în această situație, am tras unghiul de montare și furtun în afara orificiului de ieșire a pompei și a pune pur și simplu două foarte mici de sârmă zip legături în jurul valorii de montarea, cu zăvoarele de 180 ° de la fiecare altele, așa cum arată săgețile roșii din imaginea de mai jos. Acest lucru a înăsprit substatially montarea și a eliminat scurgerea. Am folosit două legături la 180 °, deoarece legăturile nu se aplică o presiune perfect pe circumferință, în special în zona de pe dispozitivul de blocare (sau orice altceva este numit într-adevăr). Folosind mai mult de o cravată și eșalonarea zăvoarele se asigură că toate 360 ° a fitingului are o presiune bună pe ea și este analog cu eșalonarea diferenței pe inele de piston.

Imagine
IT - http://clubtech.ro
*Email: w.tataieee@gmail.com
*PayPal: w.tataieee@yahoo.com

Înapoi la “Tutoriale”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator