Demontarea pieselor interioare (frana, consola centrala, cotiera, torpedou, scrumiere) Golf IV si Jetta IV - tutorial

Tutoriale si ghiduri VW
Avatar utilizator
tataieee
Administrator
Mesaje: 282
Membru din: 22 Apr 2016, 23:00
Localitate: Giurgiu - Mihailesti
Masina: Audi A3 2.0 TDI 2006 8P BMM - 175cp
Contact:

Demontarea pieselor interioare (frana, consola centrala, cotiera, torpedou, scrumiere) Golf IV si Jetta IV - tutorial

Mesajde tataieee » 02 Mai 2016, 21:15

1. Glisați scaunul pasagerului din față șoferului și complet înainte.
2. Scrumiera din spate deschideți și îndepărtați capacul roșu așa cum se arată în imaginea de mai jos.

Imagine

3. Scoateți cele două părți pentru scrumiera spate, după cum se arată în imaginea de mai jos. Depresați partea superioară a părții scrumiera de pe carcasa scrumiera (1). Odată ce acest lucru se face, trage în sus pe partea scrumiera (poate avea pentru a trage tare) pentru a o scoate (2).

Imagine

4. Imaginea de mai jos ilustrează modul în care partea de sus și de jos laturile scrumiera sunt conectate la scrumiera.

Imagine

5. Scoateți carcasa scrumiera din spate eliberand cu atenție cele două urechi de pe fiecare parte, cu o șurubelniță, așa cum se arată în imaginea de mai jos. Aveți grijă să nu rupe filele în timp ce faci acest lucru - acestea sunt oarecum dificil de a obține off.

Imagine

6. Pentru a scoate suportul de pahare din spate (dacă este cazul), împingeți în jos cele două urechi de fixare indicate de săgețile din imaginea de mai jos.

Imagine

7. Glisați suportul pentru pahare din spate din consola de frână așa cum se arată în imaginea de mai jos.

Imagine

8. Scoateți partea conducătorului auto a asieta cotierei așa cum se arată în imaginea de mai jos. În primul rând trage din partea de sus a asieta spre partea conducătorului auto (1) și apoi trageți în sus la un unghi pentru a îndepărta (2).

Imagine

9. Fii atent cum faci cele de mai sus. Piesa de tapiterie este ținută în 6 de tab-uri așa cum se arată în imaginea de mai jos (săgeți). Am eliminat această bucată destul de ori pe care l-am rupt parțial una dintre filele (săgeata roșie). Aveți posibilitatea să utilizați o șurubelniță subțire, protejat de o cârpă subțire pentru a ajuta ușura filele afară.

Imagine

10. Scoateți șurubul 13mm din imaginea de mai jos pentru a elimina cotiera. Odată ce șurubul este afară, poate fi necesar să wiggle cotiera înainte și înapoi pentru a obține gratuit - apoi mutați-l în sus pentru a elimina.

Imagine

11. Scoateți cele două șuruburi T20 Torx indicate prin săgețile din imaginea de mai jos.

Imagine

12. Glisați scaunul pasagerului din față șoferului și complet înapoi. Depărtați fila ornamentul de pe ambele părți ale consolei de frână indicată de săgeata în imaginea de mai jos.

Imagine

13. Acest lucru este ușor de făcut cu o șurubelniță, după cum se arată mai jos.

Imagine

14. Scoateți șuruburile T20 Torx în spatele aripioarelor, așa cum se arată mai jos.

Imagine

15. Trageți frâna mana pana la capat. Scoateți consola de frână prin (1), ridicând partea din spate a consolei relativ ridicată (vezi imaginea de mai jos pentru poziția aproximativă) și apoi (2) alunecare partea frontală a consolei de sub partea de jos consola centrală (unde schimbatorul este) . Atunci când partea din față a consolei de frână este liberă, glisați consola în sus și peste mânerul de e-frână. Acest lucru poate dura câteva încercări - este oarecum dificil de a elibera partea frontală a consolei de e-frână de sub partea inferioară a consolei centrale.

Imagine

16. Imaginea de mai jos prezintă cele 4 file (săgeți galbene) și două posturi (săgeți roșii), care fac dificilă pentru a elibera partea din față a consolei de e-frână de sub partea inferioară a consolei centrale.

Imagine

17. Imaginea de mai jos arată poziția comutatorului de micro e-frână. Este doar clipuri pe suport electronic de frână și pot fi îndepărtate cu ușurință.

Imagine

18. Deschideți prin glisare capacul scrumierei din față și îndepărtați inserția roșie se vede în imaginea de mai jos. (Îmi cer scuze pentru detritus - aș fi făcut unele care detaliaza inainte am luat poze.)

Imagine

19. Scoateți piesa ornamental mic chiar sub comenzile A / C (sau Climatronic dacă asta e ceea ce ai), trăgând-o spre partea din spate a mașinii, așa cum se arată mai jos. In timp ce acest pas nu este absolut necesar, face îndepărtarea scrumiera din față mult mai ușoară.

Imagine

20. Scoateți șurubul T20 torx în partea de jos a scrumiera din față indicată de săgeata în imaginea de mai jos.

Imagine

21. Folosind două șurubelnițe (este prezentată numai una), trageți cele două urechi indicate de săgețile în imaginea de mai jos în sus, simultan (1) și glisați scrumiera spre partea din față a mașinii (în consola centrală) de aproximativ 1/2 " . (2) Aveți grijă să trageți numai filele ușor în sus ca se rup foarte usor - am reușit să rupă cea din stânga din imagine nu au nevoie decât să vină suficient pentru a goli consola de metal sub care scrumiera se atașează..

Imagine

22. Ridicați marginea posterioară a scrumiera în sus, așa cum se arată mai jos, asigurându-vă că cele două urechi de pe marginea scrumierei clar consola centrală (1). Odată ce acestea sunt clare, glisați scrumiera spre partea din spate a mașinii și din consola centrală (2).

Imagine

23. Deconectați cablul de alimentare de la priza de 12v din scrumiera prin eliminarea clema de fixare de sârmă (săgeata roșie) din gaura din partea de jos a scrumiera (săgeata galbenă), așa cum se arată mai jos.

Imagine

24. Deconectați cablul de alimentare de la priza de 12V, apăsând în fila albă (1) și trăgând conectorul cablajului afară (2), așa cum se arată mai jos.

Imagine

25. Scoateți T20 torx șurubul de pe fiecare latură a părții din față a consolei centrale inferioare în zona picioarelor, așa cum se arată mai jos.

Imagine

26. Deconectați schimbator de viteze portbagajului din consola centrală inferioară trăgând în sus pe marginea din spate a suportului de încărcare, așa cum se arată mai jos.

Imagine

27. Glisați boot tot drumul în sus și în afară de drum și scoateți bucata de spumă care înconjoară mecanismul din interiorul schimbator inferior consolei centrale, așa cum se arată mai jos.

Imagine

28. În acest moment, încercați să glisați de jos consola centrală înapoi, deconectarea din principal (vertical) consola centrală. Dacă sunteți în măsură să eliminați consola centrală inferioară, fără nici o dificultate, Goto etapa 34 (ignora pașii 29 prin 33 - acestea nu sunt aplicabile în anul modelului dumneavoastră).
29. În cazul în care nu aveți posibilitatea de a glisa de jos consola centrală înapoi cu ușurință, există o bună șansă că există un suport metalic mic în modul indicat de săgeata galbenă din imaginea de mai jos. Din ceea ce am putea aduna, această paranteză interferează numai cu îndepărtarea de jos consola centrală la modelul de timpuriu mașinile MKIV. Pentru a scoate consola centrală inferioară, suport de perete trebuie îndepărtate - acesta este de departe cel mai dificil pas al întregului DIY.

Imagine

30. Începeți prin îndepărtarea piulița de 10mm (dreapta), care deține brățara în jos, așa cum se arată mai jos.

Imagine

31. Consola centrală inferioară se află direct deasupra piuliței, astfel încât este nevoie de o priză flex comună sau ceva similar pentru a îndepărta piulița. Am pus o priză de 10 mm pe piulița și apoi a folosit un driver de socket care nu a fost introdus complet în priză și la un unghi pentru a îndepărta piulița (vezi imaginea de mai jos).

Imagine

32. face același lucru pentru piulița suportului din stânga, care este prezentat mai jos.

Imagine

33. Atunci când ambele 10mm nuci sunt oprite, ridicați partea din față a consolei peste posturile pe care nucile erau și apoi glisați consola înapoi și dedesubtul de jos consola centrală (săgețile galbene în imaginea de mai jos). Acest lucru este dificil de făcut din cauza cantității limitate de spațiu sub consolă. Odată ce consola este în afara, ar trebui să fie în măsură să alunece de jos consola centrală înapoi (săgeata roșie în imaginea de mai jos) și câțiva centimetri în și apoi în sus și peste schimbatorul.

Imagine

34. Consola centrală inferioară are două degete din material plastic aprox. 1.5 ", care ies în afară mult timp de la marginea din față (săgețile roșii în imaginea de mai jos puncte la degetul din partea conducătorului auto).

Imagine

35. Aceste degete se introduce în orificiile corespunzătoare din partea inferioară a consolei centrale principale (săgeți galbene), așa cum se arată mai jos. Degetele (de mai sus), în mod normal, sunt din plastic goale, dar le-am acoperit cu pâslă, pentru a preveni degetele de la frecarea în găuri - aceasta a cauzat un scârțâit puternic atunci când presiunea laterală din genunchiul meu a fost aplicat la partea de jos a consolei centrale în timpul condusului. Aceasta vindecat problema. Vă recomandăm să faceți acest lucru dacă aveți consola centrală inferioară îndepărtată.

Imagine

36. ascuns mister șurub / 8-lea, care deține cutia de mănuși din poate fi văzut și în imaginea de mai sus (indicată de săgeata roșie). Eliminați acest șurub dacă aveți de gând de a scoate cutia pentru mănuși.
37. Deschideți ușa pasagerului din față, deschide cutia pentru mănuși și trageți de marginea posterioară a panoului de bord lateral si apoi spre partea din spate a mașinii, așa cum se arată mai jos. Este mai ușor dacă utilizați două mâini, dar am nevoie de unul pentru a ține aparatul de fotografiat.

Imagine

38. Scoateți T25 torx cu șurub indicat de săgeata galbenă în imaginea de mai jos.

Imagine

39. Folosiți o șurubelniță pentru a desface cu grijă partea din spate a luminii în cutia pentru mănuși (1) și apoi glisați-l spre partea din spate a mașinii să-l afară (2), așa cum se arată mai jos.

Imagine

40. Deconectați conectorul cablajului de la lumină, trăgând cele două urechi simultan în afară, așa cum se arată mai jos. O dată deconectat, împingeți firul înapoi în gaura pe care lumina ocupă.

Imagine

41. Scoateți cele trei șuruburi T20 Torx pe partea de jos a casetei pentru mănuși, așa cum se arată mai jos.

Imagine

42. Scoateți cele trei șuruburi T20 Torx pe partea de sus a cutiei de mănuși, așa cum se arată mai jos. Se trage cutia pentru mănuși afară și deconectați microîntrerupătorului pentru lumina torpedou de langa balama din partea conducătorului auto. Torpedou poate fi scos din mașină.

Imagine

NOTĂ: Din cauza restricțiilor de lungime, acest tutorial este continuat într-un alt fir
TIPS reasamblare
A. La reinstalarea inferioară consolei centrale, asigurați-vă că laturile frontale ale consolei diapozitiv în paranteze indicate de săgeata galbenă în imaginea de mai jos. Aceasta poate dura câteva încercări de a obține ambele părți pentru a prinde. Vei vedea dacă / când încercați.

Imagine

B. La reinstalarea suportului de pahare din spate, asigurați-vă că pentru a trageți în sus lamelele de fixare cu o șurubelniță, după cum se arată mai jos, sau suportul pentru pahare poate aluneca înapoi.

Imagine

C. Restul reinstalării ar trebui să fie exact opusul celor de mai sus - urmați pașii 1 până la 40 în sens invers.
Iată un pic de tot ceea ce a pus din nou împreună, adică, direcțiile de mai sus nu funcționează!

Imagine
IT - http://clubtech.ro
*Email: w.tataieee@gmail.com
*PayPal: w.tataieee@yahoo.com

Înapoi la “Tutoriale”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator