DIY - Microswitch usa blocat/lipsa semnal - Audi a3

Tutoriale si ghiduri VW
Avatar utilizator
tataieee
Administrator
Mesaje: 282
Membru din: 22 Apr 2016, 23:00
Localitate: Giurgiu - Mihailesti
Masina: Audi A3 2.0 TDI 2006 8P BMM - 175cp
Contact:

DIY - Microswitch usa blocat/lipsa semnal - Audi a3

Mesajde tataieee » 14 Ian 2017, 13:37

A fost spus înainte, dar este în valoare de repetarea. Nu lăsați autovehiculul cu cheia în ea, dacă aveți aceste simptome: se autoblochează mașinii atunci când aceasta nu ar trebui.
Luminile de avertizare-on sirenă se oprește de lucru de afișare ale bordului ușilor deschise se oprește de lucru
În cazul în care există, lumina de curtoazie ușă de margine de avertizare lumina si usa (lumina puddle) să nu mai funcționeze.

Acestea sunt toate simptomele unui eșec al semnalului ușii deschise, care se poate datora unei probleme microintrerupatorului de blocare a ușii. Oricare ar fi cauza, riscați să fiți blocat din mașină - care este deosebit de jenant atunci când motorul este pornit, așa cum am descoperit calea grea.

Experiența mea a problemei pe masina mea, un 3dr A3 8P, problema sa dovedit a fi faptul ca plasticul sa interfereze cu blană acțiunea microîntrerupătorul. Sa dovedit perfect posibil de a face o reparație, spre deosebire de înțelepciunea primită pe care trebuie să înlocuiască blocarea completă. Pentru esențialul reparației, treceți la schița mai târziu în acest thread, sau pentru întreaga poveste plictisitoare, citiți mai departe.

Proprietarilor de diagnostic vor fi conștienți de caracteristica nepretuit că dacă debloca autovehiculul, dar nu se deschide o ușă, ea va re-blocare în sine după un interval de timp - o sursă frecventă de frustrare și lipsite de amabilitate gânduri despre idiotul care a crezut că acest lucru a fost o idee bună. Asta e atunci când funcționează corect.

Dar, în cazul în care nu primește semnalul că ușa a fost deschisă, sistemul va re-blocare în sine după timpul dat, ceea ce ar putea veni.

Pe masina mea, problema a fost intermitent. În cazul în care a fost deschis orice ușă, alta decât portiera șoferului, sistemul a funcționat OK. Numai portiera șoferului nu a reușit uneori să trimită semnalul corect ușilor deschise. Nu este surprinzător faptul că ușa șoferului ar trebui să tindă să dea probleme în primul rând, deoarece este folosit cel mai mult.

Vehicul meu are lumina roșie de avertizare pe fiecare margine de ușă, care se aprinde când ușa este deschisă. Era evident că lumina nu a reușit să vină ori de câte ori semnalul ușilor deschise a eșuat. Acesta a fost un ajutor de-probleme de fotografiere într-adevăr util - mult mai ușor de urmărit lumina decât să aștepte pentru ușile pentru a re-blocare.

Imagine

Multe vehicule au doar un reflector pe marginea ușii, așa că nu presupun că e ceva în neregulă în cazul în care nu se aprinde, așa cum am făcut-o cu meu nou achiziționate A4 recent! Dacă aveți doar reflectoare, va trebui să folosească luminile de avertizare-on sau sonerie bordului de afișare ușilor deschise pentru a monitoriza ceea ce se întâmplă. Rețineți că lumina deasupra capului interior nu este un monitor de util, deoarece nu este dependentă numai de semnalul ușilor deschise.

Oricum, cu ușa deschisă, am putea deschide și închide dispozitivul de blocare prin manipularea clema de fixare. La închiderea zăvorul lumina va merge întotdeauna oprit în mod corect.

Imagine

Blocatorul închis, lumina.

La deschiderea de blocare, (ridicând mânerul exterior), lumina, uneori, nu a reușit să vină mai departe, iar acest eșec părea să fie legată de o anumită reticență a plăcii de prindere de la primăvară la poziția complet deschisă. Când l-am încurajat în poziția manual, am putut auzi doar un clic de microîntrerupător. (Ai nevoie de auz și împrejurimi într-adevăr liniștit pentru acest lucru. Un stetoscop ar putea ajuta, dar apoi a alerga afară de mâini pentru a ține totul ........) Când comutatorul apasat, lumina a venit mereu. Acest lucru a sugerat că comutatorul în sine a fost OK, iar problema a fost de frecare în mecanism.

Dacă problema nu este intermitent în cazul în care semnalul de ușă deschisă refuză să declanșeze, nu există mai puține posibilități de diagnostic cu blocarea in situ, dar poate fi încă în valoare de explorare.

În cazul în care atunci când deschideți dispozitivul de blocare clema de fixare arcuri complet deschisă, va trebui să-l limiteze manual și lăsați-o să deschidă încet, în timp ce ascultați pentru microîntrerupătorul. Apoi puteți opera în mod repetat microintrerupatorul de jiggling clema de fixare. În cazul în care lumina poate fi convins să vină asupra uneori, acest lucru ar sugera un contact intermitent în cadrul microîntrerupătorul. În cazul în care refuză să vină pe la toate, acest lucru ar putea sugera, de asemenea, o conexiune slabă sau un fir rupt în afara microîntrerupătorul.

Dacă nu auziți clic deloc, acest lucru ar putea implica butonul microîntreruptorul este uzat, sau mecanismul de comutare este rupt, sau zgomotul de fond este mascarea clic, sau poate esti deafer decât ai crezut.

diagnosticare Audi / VCD-uri există întotdeauna posibilitatea ca eșecul semnalului ușilor deschise se datorează unei defecțiuni electronice, fie în interiorul broaștei, fie în unitatea centrală de blocare de control. Nu am cunoștință de VCDs, dar presupun că ar trebui să poată să spună dacă acesta este cazul. Poate că cineva poate confirma? Dar aș căuta întotdeauna o defecțiune mecanică mai întâi.

Soluția de pe vehiculul meu așa cum spun eu, frecare în mecanismul pare a fi problema. Aplicarea WD-40 la placa dispozitivul de blocare nu a ajutat.

Microîntrerupătorul nu este disponibil separat, iar Audi a citat aproape £ 100 pentru o nouă blocare, sau aproximativ £ 230 montate. Trebuie spus că dispozitivul de blocare încorporează solenoizilor și componentele centrale de blocare, astfel încât acesta este un mecanism destul de complex. Fără îndoială că include o serie de microîntrerupătoarelor îngropate, dar cel suntem interesați se dovedește a fi ușor accesibile după blocarea este îndepărtată.

O multime de stimulent, apoi pentru a încerca o soluție diy. Mai întâi trebuie să eliminăm dispozitivul de blocare.

Demontarea de blocare Procedura este în Manualul Haynes. Este destul de complex din cauza a patru conexiuni la dispozitivul de blocare care trebuie să fie îndepărtate, cei cu cilindrul de blocare și mânerul exterior fiind deosebit de dificil pentru a ajunge la. Din acest motiv, procedura include îndepărtarea foii de sticlă și rama ferestrei, încuietoarea și mânerul ușii exterioare, precum și toate finisajele interioare ușii.

Trebuie să recunosc că nu am avut beneficiul Manualului la momentul respectiv, asa ca am scos doar ornamentului interior din ușă și se păstrează fereastra complet în sus de-a lungul. Acest lucru ma forțat pentru a elimina conexiunile de blocare în întregime de simt într-un spațiu foarte limitat, și re-le atașați în același mod - aproape imposibil, și nu aș recomanda-o decât dacă aveți o mulțime de timp și răbdare nelimitată. Metoda Haynes implică mult mai dezasamblare, dar este mai puțin riscantă pentru sanatatea ta.

Nu voi insista în continuare asupra procedurii, includ doar fotografia ciudat.

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Ușor bit, de a scoate șuruburile de fixare de blocare - XZN 8mm (12 spline) biți.
Imagine
Imagine

Broasca eliminat.
Reparația cu dispozitivul de blocare eliminat, microîntrerupătorul se găsește pe marginea de jos, a avut loc în loc de un clip de primăvară, astfel încât este ușor de a detașa. Firele de legătură între blocare și microîntreruptorul vă împiedică mutarea departe, dar asta e în regulă.
A fost imediat clar că microîntrerupătorul este operat de o camă pe clema de fixare. Placa de prindere este acoperit cu plastic, iar problema a fost aceea că acoperirea din plastic a tocat, unde ursii Microcomutatorul pe ea, astfel încât biții îmblănite din material plastic au fost interfereze cu acțiunea liberă a camei și microîntrerupătorul.

Imagine

Soluția a fost pur și simplu pentru a tăia învelișul din plastic local cu un cuțit, astfel încât microîntrerupătorul suporta direct pe cama de metal.

Scoaterea din plastic a lăsat un decalaj între camă și microswitch, așa că a trebuit să se mute mai aproape de microintrerupatorul cam de un mm sau cam asa ceva. Există două sâmburi de plastic Localizarea rotunde pe microintrerupatorului, care a trebuit să fie împodobite cu cuțitul, așa cum se arată. Am adăugat apoi de ambalare sub microintrerupatorului să-l țină în noua sa poziție. Nevoie de un pic de studiu și de eroare pentru a obține dreptul.
Apoi, este doar o chestiune de a pune totul înapoi împreună.
Concluzie
Nu a fost cea mai rapidă sau mai ușoară de locuri de muncă, dar satisfăcătoare, deoarece costă nimic. Dispozitivul de blocare a funcționat cu succes timp de peste un an.
Defect de proiectare sau unul off? Nu am nici o idee despre modul în care ar putea fi comună această problemă de mărunțire a stratului de plastic. A4 meu pare să aibă același tip de placă de zăvorâre acoperit cu plastic și îmi imaginez un aranjament similar cu dispozitivul de blocare placă / microîntreruptorul pot fi folosite pe alte vehicule VAG, și, poate, în general, în întreaga industrie. Problema a apărut pe mașina mea, la aproximativ 5 ani / 85.000 mile. Dacă cineva acolo are o experiență comparabilă, sper că va permite accesul Forumul prin posta un răspuns.

În cazul în care problema de mărunțire se întâmplă mult, s-ar părea ca ceva dintr-un defect de proiectare. Bineînțeles că în cazul în care industria poate percepe pentru montarea unui nou de blocare de fiecare dată, nu va fi într-o grabă de a face ceva.

Remontarea Microcomutatorul dacă comutatorul vreodată are nevoie de înlocuire, aș avea speranța de a găsi un înlocuitor nu prea diferit de la furnizori de componente, cum ar fi Maplin, deși s-ar putea să fie nevoie de inventiv cu montare. Din nou, dacă cineva are o experiență de a face acest lucru, sper că vor posta un răspuns.

Incapacitatea de a dezactiva alarma senzori O altă consecință a unui eșec semnal ușilor deschise care trebuie menționat este faptul că comutatoarele alarma de dezactivare nu mai funcționeze. Acestea sunt cele două butoane de butoane pe care le permit
A. dezactivați monitorul de interior, dacă doriți să lăsați un animal de companie în mașină
b. dezactivați senzorul de mișcare a vehiculului dacă doriți să lăsați mașina pe un feribot sau remorcată departe.
Tu nu va fi capabil de a dezactiva senzorii folosind aceste butoane, dar cel puțin acest lucru ar trebui să fie evident pentru că luminița de pe fiecare buton nu va reuși să se aprindă. Singura alternativă mă pot gândi este de a părăsi autovehiculul descuiat - nu foarte de dorit, și un stimulent suplimentar pentru a obține problema fixă ​​înainte de a apare necesitatea. Multe mulțumiri membru Roosterman Forumul pentru punerea in evidenta acest aspect al problemei.

Sursa: Înregistrare / Logare
IT - http://clubtech.ro
*Email: w.tataieee@gmail.com
*PayPal: w.tataieee@yahoo.com

Înapoi la “Tutoriale”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator